Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Πόση αξία έχει η ζωή ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ του εργαζόμενου λαού και των παιδιών του για το καπιταλιστικό σύστημα και το κράτος;


Πόση αξία άραγε μπορεί να έχει η ζωή του εργαζόμενου λαού της πόλης μας και η ποιότητα της ζωής του. Τόση που δεν του παρέχετε από το κράτος ούτε το στοιχειώδες αγαθό της μετακίνησης, να μπορεί να πηγαίνει στη δουλειά του, στο σχολείο στο πανεπιστήμιο, στις καθημερινές του δραστηριότητες.  Καθημερινά  ζούμε  με την αγωνία αν θα περάσει το λεωφορείο, αν θα καταφέρει φτάσει ασφαλές στην προορισμό του.
Η κατάσταση με τις συγκοινωνίες δεν πάει άλλο !

Καθημερινά χαλάνε αυτοκίνητα στη μέση της διαδρομής, αργούμε εξαιτίας βλαβών συμπτύξεων δρομολογίων, έλλειψης προσωπικού κ.α. Χώρια τους κινδύνους που διατρέχουμε καθημερινά εμείς και τα παιδιά μας στις χωρίς υποδομή στάσεις - χωρίς φωτισμό, στέγαστρο για την βροχή,  χωρίς πεζοδρόμιο για να σταθούμε .
Ίδια είναι η κατάσταση με την συγκοινωνία στο Καματερό και στους Αγίους Αναργύρους.

Γνωστή η αθλιότητα με τις διαδρομές του 704 του 701 και του Γ10

Καθημερινά γκρινιάζουμε και διαμαρτυρόμαστε άλλοτε βάζοντάς τα με τους οδηγούς και άλλοτε με όλους και με όλα.
Όμως και από την άλλη οι οδηγοί διαμαρτύρονται και αυτοί για την έλλειψη λεωφορείων και την έλλειψη προσωπικού που τους αναγκάζει να δουλεύουν διπλοβάρδιες, προκειμένου να βγαίνουν τα δρομολόγια, κινδυνεύοντας λόγω της εξαντλητικής εργασίας και οι ζωές τους και οι δικές μας.
Αυτό το τόσο σοβαρό πρόβλημα, έχει άμεση σχέση και με την ασφάλεια των μαθητών και των εργαζόμενων, ανέργων,  χαμηλοσυνταξιούχων που μετακινούνται με τις αστικές συγκοινωνίες.


ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ότι την κύρια ευθύνη έχει η μνημονιακή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η οποία τέσσερα χρόνια τώρα αδιαφορεί πλήρως για αυτή την κατάσταση, δημιουργώντας κλίμα αγανάκτησης προκειμένου να ιδιωτικοποιήσει και αυτό το κοινωνικό αγαθό. Απόδειξη η τελευταία τροπολογία του υπουργείου μεταφορών που ψήφισαν μόνο οι κυβερνώντες βουλευτές που ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση των δημοσίων συγκοινωνιών (ΑΟΣΑ & ΟΑΣΘ). Εξίσου ευθύνονται και οι παλιότερες κυβερνήσεις που δεν χρηματοδότησαν το δημόσιο αγαθό της συγκοινωνίας ώστε πολλά οχήματα να μην επισκευάζονται, να μην αγοράζουν καινούρια αλλά και να μην καθαρίζονται ή να μένουν στο αμαξοστάσιο λόγω έλλειψης προσωπικού.
Τι να την κάνουμε την τηλεματική για την οποία ξοδεύτηκαν τεράστια ποσά όταν μας ενημερώνει  ότι το επόμενο λεωφορείο θα έρθει μετά από 20 λεπτά, μισή ώρα ή και τίποτα μετά από κάποια ώρα; 
Την ίδια ευθύνη έχει και η Περιφέρεια Αττικής  η οποία, αντί να λύσει το πρόβλημα σφυρίζει αδιάφορα. Σοβαρή είναι και η ευθύνη που ανήκει στη πλειοψηφία της διοίκησης του Δήμου  η οποία, γνωρίζει  χρόνια τώρα το πρόβλημα και καμία ενέργεια δεν κάνει.


Δεκάρα τσακιστή δεν δίνουν, λέει ο λαός" μας, κεντρικό  κράτος και τοπικό κράτος," και αυτό το ζούμε καθημερινά με την μείωση των παροχών για παιδεία Υγεία και τον ευτελισμό κάθε Κοινωνικής παροχής στο όνομα της ανάπτυξης και του σωσίματος των τραπεζών.
Λεφτά για γήπεδα και εργολάβους έχουν, για την μετακίνηση του λαού και των παιδιών μας

ΟΧΙ

Αυτό σημαίνει ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θα ανεχτούμε άλλο αυτή την κατάσταση;


Γνωστή η αδιαφορία της διοίκησης Σαράντη, δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα, για αυτό - Καλούμε το λαό της περιοχής, μαθητές  εκπαιδευτικούς,  να κινητοποιηθούν άμεσα και μαζικά.


ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ :

ΑΜΕΣΑ ΑΥΞΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

ΑΜΕΣΑ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ της μεταφοράς των μαθητών
Ο ΟΑΣΑ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΛΕΩΦΟΡΕΊΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ   για δωρεάν μετακίνηση όλη την ημέρα των ανέργων, των συνταξιούχων, των απόρων, των πολυτέκνων, των αναπήρων, των φοιτητών και των μαθητών, των φαντάρων και άλλων ευπαθών ομάδων.
Δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων κατά τις ώρες που πάνε και γυρίζουν από τη δουλειά. Να μειωθεί στο μισό η τιμή του εισιτηρίου. Να γίνουν άμεσα προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και να ανανεωθεί ο στόλος των οχημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου