Πόσες εργολαβίες έχουν περάσει τα τελευταία 5 χρόνια, από το δήμο μας ;
Πόσες παρατάσεις (κάθε παράταση σημαίνει καθυστέρηση στο κλείσιμο και στην επισκευή, σημαίνει πως μέχρι να κλείσει η τελευταία , φτου και από την αρχή) παίρνουν μετά απο κάθε ανάθεση οι εργολάβοι που αναλαβαίνουν το κλείσιμο τους, μέχρι την ολοκλήρωση της επισκευής των δρόμων;
Πόσες λακκούβες μετράνε οι κάτοικοι στο πέρασμά τους ;
Αλήθεια πόσοι είναι οι μόνιμοι υπάλληλοι του δήμου για τις επισκευές των δρόμων όταν χρειάζεται
να λυθεί επειγόντως, πρόβλημα σε δρόμο του δήμου, προκειμένου να προστατευθούν οι κάτοικοι;
Συμβαίνει σε όλο το εύρος του δήμου;
Δυστυχώς τις απαντήσεις τις δίνει η ίδια η εικόνα της πόλης μας.
Κάποιοι θα πουν πως αυτά συμβαίνουν, είναι όμως έτσι ;
Αν ήταν ένα μεμονωμένο γεγονός θα μπορούσε και να ήταν, όχι όμως όταν αυτό είναι καθημερινότητα, όταν συμβαίνει στην πλειοψηφία των γειτονιών.
Οχι όταν συμβαίνει σε κεντρικές αρτηρίες του δήμου, όπως στην οδό Παπαφλέσσα στο Γεροβουνό.
Πόσες παρατάσεις (κάθε παράταση σημαίνει καθυστέρηση στο κλείσιμο και στην επισκευή, σημαίνει πως μέχρι να κλείσει η τελευταία , φτου και από την αρχή) παίρνουν μετά απο κάθε ανάθεση οι εργολάβοι που αναλαβαίνουν το κλείσιμο τους, μέχρι την ολοκλήρωση της επισκευής των δρόμων;
Πόσες λακκούβες μετράνε οι κάτοικοι στο πέρασμά τους ;
Αλήθεια πόσοι είναι οι μόνιμοι υπάλληλοι του δήμου για τις επισκευές των δρόμων όταν χρειάζεται
να λυθεί επειγόντως, πρόβλημα σε δρόμο του δήμου, προκειμένου να προστατευθούν οι κάτοικοι;
Συμβαίνει σε όλο το εύρος του δήμου;
Δυστυχώς τις απαντήσεις τις δίνει η ίδια η εικόνα της πόλης μας.
Κάποιοι θα πουν πως αυτά συμβαίνουν, είναι όμως έτσι ;
Αν ήταν ένα μεμονωμένο γεγονός θα μπορούσε και να ήταν, όχι όμως όταν αυτό είναι καθημερινότητα, όταν συμβαίνει στην πλειοψηφία των γειτονιών.
Οχι όταν συμβαίνει σε κεντρικές αρτηρίες του δήμου, όπως στην οδό Παπαφλέσσα στο Γεροβουνό.
Κανείς λογικά και δίκαια σκεφτόμενα άνθρωπος δεν θα μπορούσε να το δικαιολογήσει και μάλιστα σε αυτήν την περίοδο που η Παπαφλέσσα έχει αντικαταστήσει την κάθοδο της Λ.Φυλής λόγω των αντιπλημμυρικών έργων και εξυπηρετεί την κίνηση απο Ζεφύρι, Α. Λιόσια και ότι κινείται προς Αθήνα ή Αγ. Αναργύρους.
Ως ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΠΟΛΗ καταθέσαμε το παρακάτω αίτημα και ζητάμε να συζητηθεί στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο.
Χρόνια τώρα τα μέσα ενημέρωσης και η κυρίαρχη αντίληψη, για αυτή την κατάσταση, ενοχοποιεί τους εργαζόμενους στους δήμους, χωρίς να γνωρίζουν ότι οι δήμοι για το κομμάτι αυτό που αφορά τα έργα και επισκευές τα αναθέτουν στους εργολάβους και μόνον.
Αλήθεια πόσοι από μας ξεγελάστηκαν πως είναι συμφέρον η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών του δήμου και η μείωση των εργαζόμενων στους δήμους;
Πόσοι παπαγαλίζουν την φράση <<να γίνουν όλα ιδιωτικά >>, για να λυθούν τα προβλήματα;
Δυστυχώς για τις ανάγκες του λαού μας, από την ώρα που σχεδόν όλες οι υπηρεσίες (λιγοστές υπηρεσίες γίνονται αμιγώς από τις υπηρεσίες του δήμου-με δεδομένο ότι η μείωση του προσωπικού ανέρχεται στο μισό) λειτουργούν με ανάθεση ή μελέτες σε ιδιώτες.
Πιο δαπανηρά για το δημόσιο λόγω του κέρδους που αποκομίζουν οι επιχειρηματίες και η ποιότητα των εργασιών είναι αυτή που ζούμε καθημερινά, με κάθε νεροποντή να διαλύονται οι δρόμοι.
- Για αυτό σαν Ανυπότακτη Πόλη, παλεύουμε γιά μαζικές προσλήψεις προσωπικού με σταθερή σχέση εργασίας για όλους.
- Ενάντια στη λογική της ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών και των έργων του δήμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου